Re: Glosniki 5.1

Autor: fr33k <fr33k_at_WYWAL_to_o2.pl>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 13:21:13 MET DST

mr.szpaw@gmail.com napisał(a):
> Witam i przepraszam z góry za lamerskie pytanie :) Chce sobie kupic
> glosniki 5.1, i gdzies przeczytalem, ze model który mi sie
> podoba podlacza sie do kompa trzema kabelkami (minijack-minijack).
> OK, tylko jak ja to podepne do komputera jesli w karcie jest
> przeciez jedno wyjscie na glosniki?
>
> Pozdrawiam.

Jesli Twoja plyta glowna obsluguje dzwiek 5.1 to w sterownikach do niej
masz narzedzie do wylaczenia mikrofonu oraz line-in, a zamist nich
dostaniesz lacznie 3 gniazda jack na glosniki 5.1.
Jesli Twoja plyta tego nie posiada to zawsze mozesz w WY glosnikow
napchac rozgaleznikow ;) i glosniki 5.1 podlaczysz