Re: matryca HP nx6310

Autor: adni <adni_at_vp.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 22:58:11 MET DST

> a jak ten Celeron sobie radzi z praca na baterii?
> do Pentium mam zamiar dolozyc glownie dlatego, zeby jak najdluzej
> pracowal bez gniazdka...
To lepiej wydaj troszkę więcej i kup z Penium. Co prawda, gdy rozładowywałem
baterie chodził napewno ponad 3 godziny na baterii pod kontrolą BIOS'u, ile
tak naprawde nie wiem, bo oglądałem w tym czasie film w pokoju obok, a jak
przyszdłem tak gdzieś po 5 godz. to był już wyłączony - bateria się
rozładowała.
Ale ja używam go praktycznie tylko jako notebook biurkowy.

> i jeszcze jedno - umieszczenie USB, moim zdaniem wyjatkowo
> nieprzemyslane..- po wetknieciu myszy daje sie jeszcze z drugiego
> skorzystac?

To zależy co: mam przelotke - taki przełużacz USB oraz drukarke na USB i
obie się mieszczą razem z myszą (oczywiście 2 rzeczy z 3 wymienionych), ale
mam też Irde na USB i już jak chce tego użyć to nie może być innego. Jednak
na to znalazłem sposób (jeszcze nie wypróbowany) w sklepach za ok. 30 zł są
"rozgałęźniki USB" i wtedy problem można miec więcej rzeczy na jednym USB
(pewnie kosztem prędkości, niewiem, ale coś za coś).
Ponadto widziłem w MM model HP 6130 z lepiej ułozonymi gniazdami USB,
dokładnie nie wiem jaki to był,ale już z matrycą BrightView i lepszym
prockiem (chyba Core Duo) i co ciekawe jednego dnia jak byłem kosztowal 2999
zł , a drugiego juz 3499 zł -było to w zeszłym tygodniu, model napewno był
ten sam , bo wtedy jeszcze spisywałem rózne ceny i modele jak chciłem sobie
kupić.
Dużo większą "wadą" wg. mnie jest brak jakiegoś pokrętła regulacji
głośności, lub choćby możliwośc jakimiś klawiszami - głośność mozna tylko
zmieniać software'owo.