Re: matryca HP nx6310

Autor: |Pio| <piowa_at__wytnij_vp.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 23:36:06 MET DST

> "rozgałęźniki USB" i wtedy problem można miec więcej rzeczy na jednym USB
> (pewnie kosztem prędkości, niewiem, ale coś za coś).

taki hub usb na allegro kosztuje kolo 10zl i dziala.. ale to kolejna
rzecz do noszenia po kieszeniach...
po prostu projektant mogl sie troche zastanowic...

> prockiem (chyba Core Duo) i co ciekawe jednego dnia jak byłem kosztowal 2999
> zł , a drugiego juz 3499 zł -było to w zeszłym tygodniu, model napewno był

raz ze nie chce matrycy BW, dwa ze 3500 to jak na razie za duzo.

> Dużo większą "wadą" wg. mnie jest brak jakiegoś pokrętła regulacji
> głośności, lub choćby możliwośc jakimiś klawiszami - głośność mozna tylko
> zmieniać software'owo.

przyciskow nie wmontowali, bo to najnizsza polka...
a przypadkiem klawisza funkcyjnego nie ma ku temu?
nawet "mute"?

--
Pozdrawiam,
P.W.