Re: matryca HP nx6310

Autor: |Pio| <piowa_at__wytnij_vp.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 22:13:48 MET DST

> ocenić, bo to mój piewrwszy notebook, ale efektu smużenia nie zauważam,
> jedynie kolorki wg. mnie są blade, ale to chyba w każdym notebooku z matową
> matrycą w tej cenie, a ja jestem przyzwyczajony do CRT.

ja tez, a kolorki podobno mozna jakos kalibrowac wg wlasnych potrzeb...
fajnie ze nie ma smuzenia.

> Do takiego zastosowania spokojnie się nada, poza tym całkiem fajny
> wybór,sam się nad nim zastanawiałem, ale nie stać mnie było :-(

a jak ten Celeron sobie radzi z praca na baterii?
do Pentium mam zamiar dolozyc glownie dlatego, zeby jak najdluzej
pracowal bez gniazdka...

i jeszcze jedno - umieszczenie USB, moim zdaniem wyjatkowo
nieprzemyslane..- po wetknieciu myszy daje sie jeszcze z drugiego
skorzystac?

--
Pozdrawiam,
P.W.