Re: matryca HP nx6310

Autor: adni <adni_at_vp.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 19:50:25 MET DST

> Jakis czas temu wpadl mi w rece test notebookow z PC Formatu - tam
> chwalono matryce nx6110,
> teraz /na stronie gvcnet.pl/ znalazlem skan testu notebookow z KŚ - wg
> ktorego matryca nx6310 wypada bardzo slabo /ciemna, powolna i wolniejsza
> niz w testach PCF/
Od niedawna mam model HP nx6310-EY502ES i matryca napewno nie jest ciemna
(oczywiście jak się ją nie ściemni klawiszami), czy powolna trudno mi
ocenić, bo to mój piewrwszy notebook, ale efektu smużenia nie zauważam,
jedynie kolorki wg. mnie są blade, ale to chyba w każdym notebooku z matową
matrycą w tej cenie, a ja jestem przyzwyczajony do CRT.

> jak to jest w rzeczywistosci?
> nadmienie ze interesuje mnie nx6310 ES466EA, zastosowanie - glownie
> mobilna praca biurowa
Do takiego zastosowania spokojnie się nada, poza tym całkiem fajny
wybór,sam się nad nim zastanawiałem, ale nie stać mnie było :-(