Re: Kiedy Vista razem z nowymi komputerami?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 12:26:45 MET DST

Wojciech Michalczuk napisał(a):
> A jeżeli mogę dostać za te same pieniądze XP albo Vistę, to bez wahania
> wybiorę nowszy system.

A ja bym poszedł po rozum do głowy i jednak wystudził emocje.Vista zaraz
po wydaniu będzie pełna błędów(znając Microsoft), niedoróbek i moich
ulubionych "błędów nieokreślonych".Więc nie rozumiem Twojego
rozumowania: zamieniasz stabilną(bo już Windowsa Xp po odpowiedniej
konfiguracji można taką nazwać) platformę na coś co jest w fazie beta
testów? Ja rozumiem, że zainstalujesz dopiero jak będzie oficjalnie na
rynku, ale to nadal będzie beta tak naprawdę, za którą będziesz musiał
zabulić:-) Zobacz jak było z Windows XP: bez SP1 to się nie nadawało, z
SP1 już było trochę lepiej, dopiero SP2 klaruje jako tako sytuacje po
odwiedzinach Windows Update:-) Zresztą podnoszone już są postulaty, żeby
wydać SP3, ale M$ się chyba nie zdecyduje:-/ Ja bym zaczekał, ale
zrobisz jak będziesz uważał

Tomaszek