Re: Kiedy Vista razem z nowymi komputerami?

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 02:39:06 MET DST

On Sat, 7 Oct 2006 02:28:02 +0200, Brodi wrote:

> biorąc pod uwagę wymagania wiśty do płynnej jazdy ...
> kupujesz notebooka z dual core, 2 GB ramu, grafą nv7x i dyskiem s-ata2 ?

Po pierwsze, wymagania Visty z wyłączonym Aero Glass kształtują się na
poziomie 800 MHz, kawałka krzemu zdolnego do wyświetlenia 1024x768 pikseli
i 512 MB RAM. Do płynnej jazdy wystarczy podwoić te współczynniki.

Po drugie, kupuję w lutym 2007 notebooka za 3.5 - 4 kzł. Core Duo (a być
może i Core 2) jest tutaj oczywisty, gigabajt RAMu takoż. Jeżeli chodzi o
grafikę to powtarzam - Vista nie oznacza automatycznie Aero Glass, po
drugie Aero Glass nawet na GMA950 działa podobno bez zarzutu.

A jeżeli mogę dostać za te same pieniądze XP albo Vistę, to bez wahania
wybiorę nowszy system.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//