Windows XP HELP ME ?

Autor: Meelosh <heh_at_wp.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 12:28:32 MET DST

Wlasnie zrobilem reseta mojego laptopa... I nagle przy logowaniu informacja
ze moj Windows jest nie legalny i dwie opcje do wybrania: KUP ORYGINALNY
WINDOWS (cos takiego) i druga ZROB TO POZNIEJ (cos takiego)

Kurcze, boje sie ze przy ktoryms logowaniu niestety ale juz nie dostane sie
do systemu... Co robic ? Jak tego uniknac... Dzien w dzien dane sa mi
potrzebne... Aha i prowadzi mnie do tej strony:
http://tinylink.com/?DfhiB0sr4o

I prosze bez odpowiedzi: KUPIC ORYGINALNEGO...