Re: Kiedy Vista razem z nowymi komputerami?

Autor: Brodi <madmax81_at__kaczory>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 02:28:02 MET DST

> Za jakieś pół roku (konkretnie w lutym) mam zamiar kupić notebooka. W
> związku z czym, mimo posiadania większych problemów, zacząłem myśleć nad
> kwestią OSu dołączanego do notebooka w tym okresie.

biorąc pod uwagę wymagania wiśty do płynnej jazdy ...
kupujesz notebooka z dual core, 2 GB ramu, grafą nv7x i dyskiem s-ata2 ?

jeśli ten marzec jest realny w co wątpie to partia notebooków z wiśtą dotrze do
tego zadupia europy tak na wrzesień :]
No i jeszcze poczekamy na SP1 zanim to się będzie nadawało do użytku :]