Kiedy Vista razem z nowymi komputerami?

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 01:56:10 MET DST

Witam.

Za jakieś pół roku (konkretnie w lutym) mam zamiar kupić notebooka. W
związku z czym, mimo posiadania większych problemów, zacząłem myśleć nad
kwestią OSu dołączanego do notebooka w tym okresie.

Vista (dla nas małych robaczków, konsumentów) wychodzi w styczniu. MS
Polska zapowiedział Vistę po polsku w marcu. Na potrzeby tego postu
powiedzmy, że jakimś cudem te terminy okażą się prawdziwe.

Nie pamiętam jak to było za czasów wkraczania na rynek XP - głównie z
powodu tego przeżywania w tym okresie radosnych lat gimnazjalnych i
niezawracania sobie głowy oryginalnością programów. Czy jednak ktoś bez
sklerozy pamięta, co się działo na rynku OSów dołączanych do markowych
komputerów w okresie pomiędzy wydaniem XP Eng a XP PL?

Czy w tym czasie po prostu dołączano Me/2000 nie zawracając sobie głowy
nowymi systemami, które to zaczęto dołączać jakiś czas po premierze? Czy
dołączano może po prostu angielską wersję? Czy istniał może wynalazek
"software coupon" znany z Maków, pozwalający za jakieś niewielkie pieniądze
uaktualnić sobie system do mającego wyjść lada chwila nowszego?

I jednocześnie rozwiązując sporne kwestie: Moim zdaniem ten post jest
całkowicie TG. Wszak ta grupa zajmuje się problemami do momentu rozpoczęcia
ładowania OSu, no nie? :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//