Re: Kiedy Vista razem z nowymi komputerami?

Autor: Robert <robert_at_wp.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 14:02:29 MET DST

Witam
Wczoraj zainstalowałem Vistę RC1
Sprzęt
Duron 1400@2100
Ram 512mb + 256mb
Grafa 9550@9600pro
2x 40gb jakieś dyski :)
zasilacz jakis 300w
Instalacja przebiegła bezproblemowo na drugim dysku, komputer
sam utworzył boot managera i mam do wyboru jaki system
Czas około 55min wersja to Ultimate, nie używam areo działa
dla moich potrzeb ok, nie jest to demon prędkości, ale mi wystarcza
Widać że szybszy procek i więcej ramu dało by kopa :( Pracowałem
wcześniej na areo no i brak mi tego :). Więcej opini później. Acha
nie bylo narazie zwiechy. Najbardziej zadowolona jest żona z
przeglądarki zdjęć
Pozdrawiam
R.