Re: jaki laptop?

Autor: St. <_at_o2(usunto).pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 00:28:27 MET DST

Z tych bierz Asusa... polacelbym F3Ja-ap012 - swietne wyposazenie.. pojemna
(aczkolwiek troche wystajaca bateria) 2 lata gwarancji ( w przeciwienstwie
do toshiby), I w razie czego dobry serwis (wbrew obiegowym opiniom) i w
razie czego (na pozniej) - TANI serwis
Co nie znaczy ze laptopy sie beda psuly - pisze to na wszelki wypadek :>
Aha.. laptop na baterii (a w standarcie ma bat o zwiekszonej pojemnosci,
powinien w trybie biurowym pociagnac ok 4,5h!)

kolo 20 pazdziernika powinien sie pojawic Asus z serii F3J na Core 2 Duo -
w cenie okolo 5800 bez OS (moze warto zaczekac!)

Nie wiem jakie masz wymagania co do notebooka. Jesli np nie zalezy ci na
karcie graficznej, portcie DVI, SPdif, kamerce, to moze warto zwrocic uwage
na HP nx7400 - jest model za okolo 5050zl z Core 2 Duo t7200 (4MB Cache) -
procesor rewelacyjny, i duzym dyskiem 120gb - reszta standart. i jesli
chodzi o HP to moge jeszcze dodac ze maja rewelacyjnie trwale obudowy, sa
ciche, i 2 l gwarancji :>, z minusow - to np malo ergonomiczne
rozmieszczenie portow usb (szczegol)

Co do toshiby - to jak toshib to tylko Tecra :) (3l gwarancji, dobre
wykonanie)
Reszta toshiby srednia - w porzadku, ale niczym nie wybijajaca sie :>

(w razie czego - wszystkie info z wlasnego doswiadczenia... :) )