Re: jaki laptop?

Autor: <czulej_at_o2.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 15:18:03 MET DST

"Z tych bierz Asusa... " to moze jakas wlasna sugestia?
Nie napisales nic o modelu V6J-8003P (asus)
http://www.asus.bielsko.pl/_content/art_647.php
patrzylem na roznice miedzy tym mdelem i F3Ja-ap012
http://www.asus.bielsko.pl/_content/art_717.php
  i sa powiedzmy nieznacze natomiast jest roznica w cenie czy, masz
jakies za albo przeciw V6J.. ewentualnie jakies porownanie od strony
praktyczcnej bo specyfikacje przeczytalem.

Napisales tez ze koncem pazdziernika pojawi sie nowy model z serii F3J
(jaki konkretnie ?)
i ze bedzie mia procek Core 2 Duo ale ten F3Ja-ap012 tez ma dual
core.
Wlasnie mam zamiar dokonac zakupu pod koniec pazdziernika to mze juz on
bedzie na rynku.
A jeszcze takie pytanie jak wyglada matryca czy ona jest z szyba i tymi
wszsytkimi smiesznymi nazwami "super hyper Hi true color" :)
Pozdrawiam