ATX 24pin zasilacz 20pin

Autor: Golu <Golu_at_aster.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 00:31:34 MET DST

Witam,
mam zamiar zmienić płytę i mam zapytanie.
Moja obecna płyta to Abit NF7s wiec 20 pin wtyczka zasilająca.
To wszystko działa sobie super na zasilaczu od chiefteca DF ale dokładnych
oznaczeń nie podam nie chce mi się zaglądać pod biurko.
Kwestia jest tego że moja nowa płyta ma złącze zasilające 24 pinowe i nie
wiem czy muszę zmieniać zasilacz który ma wtyczkę 20 pin czy może da się to
jakoś zgrać w całość?

A i jeszcze pytanie czy chieftec Df ,,,, 360W pociągnie Antka64 3000+
(możliwy OC) 1GB ramu, X1900GT, 2 może 3 HDD dwa napędy C,D X-Fi i kartę TV?

Pozdrawiam
Golu