Re: Dell Latitude CP - problem z wybudzeniem

Autor: Pawel Kraszewski <Pawel_at_Kraszewscy.net>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 23:05:36 MET DST

G. B. Spender wrote:

> O kurde, nie sądziłem, że się może zdarzyć takie coś. Czyli co, włączył
> się w torbie, czy jak?

Jak zrobiłem "rewind" w pamięci to wyglądało tak: dałem mu usypianie, jak
się usypiał, to powypinałem sieć, kbd i mychę. Został uśpiony tylko na
zasilaniu z zamkniętym deklem. Potem odpiąłem zasiłkę i zapakowałem
wszystko do torby. Jak potem w domu obadałem: w takiej sytuacji czasami
wypięcie zasilania go nie-do-końca budzi.

Suspend-to-RAM działa na tej zasadzie, że trzyma (chyba) tylko odświeżanie
pamięci i gdzieś zrzucone rejestry procka. Jak zawartość pamięci się
uszkodzi, to kicha. Ale z drugiej strony - to powinno się obudzić w
najgorszym wypadku do bluescreena a jak jest superźle to po prostu
zresetować system... A tobie się nie budzi FIZYCZNIE. :/ Czy w Linusiu też
masz możliwość StR? Też są takie same efekty?

--
 Pawel Kraszewski
 www.kraszewscy.net