Re: Dell Latitude CP - problem z wybudzeniem

Autor: G. B. Spender <qpa_at_lipa.org>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 20:23:37 MET DST

Pawel Kraszewski napisał(a):
> G. B. Spender wrote:
>
> [ciach]

> Czy robisz suspend-to-ram czy suspend-to-disk? Stawiam na to pierwsze...

Zgadza się...

> Ja mam Latituda 610 (troszkę nowszy niż Twój). U mnie zonk polega na tym, że
> po uśpieniu i zmianie zasilania (sieć->aku albo aku->sieć) jakby nie do
> końca się budził i blokował. Kiedyś prawie sobie go uwędziłem w torbie -
> uśpiłem, odpiąłem zasiłkę, wsadziłem do torby i w domu prawie się
> poparzyłem.

O kurde, nie sądziłem, że się może zdarzyć takie coś. Czyli co, włączył
się w torbie, czy jak?
Ja szczerze mówiąc o swojego tak nie dbam, zdarza mu się leżeć na kocu,
a kiedyś na wycieczce służył do ogrzewania nóg pod kołdrą ;-)

> U ciebie stawiam na problemy z odświeżeniem RAMu przy uśpieniu. Może
> napięcia na płycie są już nietenteges (przetwonica przy aku) ?

Hmm, kto wie. Mam jeszcze linuxa zainstalowanego, rzadko używam, ale
zobacze jak to na nim wygląda.
Tak w ogóle to mam takie coś, że jak mruga sobie dioda od akumulatora to
raz na jakiś (bardzo rzadki) czas błyśnie sobie na pomarańczowo, mimo że
bateria full i jest na ładowarce...
A jeśli padła przetwornica, to co mogło konkretnie? Kondensatory jakieś?
Muszę kiedyś go rozebrać i zobaczyć jakie są szanse na samodzielną
wymianę elementów.

Pozdrawiam