Re: 17" Samsung SyncMaster 173P Plus

Autor: Novaq <nowak72_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 23:21:44 MET DST

Użytkownik "Łukasz" <fatmouseREMOVEIT@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:eg3p7d$37v$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Co myślicie o wymienionym w temacie monitorze? Do jakich zastosowań nadaje
> się, a do jakich nie, ogólnie - jak się sprawuje.

Mam to cudo. Obraz, kolory - super! Nie widziałem niczego lepszego w
sklepie - nawet EIZO. Tylko że... tak naprawdę to wyświetla tylko 3x64
odcienie - pośrednie "ditheruje" - zatem do oglądania i edycji zdjęć nadaje
się średnio - pomimo nasyconych kolorów widać "ziarno". Do wszelkich
pozostałych zastosowań - polecam (mam i sobie chwalę). Czas reakcji
wystarczający