Re: WOL. Prosze o pomoc

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 00:30:21 MET DST

*x x* wrote:
> Na płycie Asrock K7S41GX uszkodziła się karta sieciowa która
> wspierała WOL. Zastępczo zamontowałem 3Com'a 3C905C-TXM który posiada
> kabelek do obsługi WOL. Niestety Płyta nie ma gniazda do jego
> podłączenia.

Kabelka nie trzeba podłączać. U mnie za to z kartą 3COM był inny problem:
Po wybudzeniu komputera via lan nie można było go... wyłączyć. :)
Uruchamiał się tuż po shutdownie, w nieskończoność. Pomogło włączenie
zintegrowanej karty sieciowej... :< I tak oto dwa fajne 3COMy zostały
zdegradowane do sprzetu leżącego w szafie i nudzącego się...

Dodatkowo sprawdź czy masz wszystko włączone poprawnie w biosie...

--
Pozdrawiam
  __