Re: Identyfikacja płyty

Autor: [ Sajgon ] <_at_>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 00:22:47 MET DST

> Albo taka: http://kitus.neostrada.pl/plyta_glowna/plyta_1.jpg ?

Jestem chory psychicznie czy normalny ?

Przebieg śledztwa :

1.Podałeś link: http://kitus.neostrada.pl/plyta_glowna/plyta_1.jpg

2.Okazało sie ze sa tam rownież inne zdjęcia tej płyty:
- http://kitus.neostrada.pl/plyta_glowna/plyta_2.jpg
- http://kitus.neostrada.pl/plyta_glowna/plyta_3.jpg
- http://kitus.neostrada.pl/plyta_glowna/plyta_4.jpg

3. Zdjęcie nr 3 okazało się decydujące. Mrużąc oczy z pewnej odległości od
monitora odczytalem ze na kości BIOS znajduje sie nalepka z napisem:
AK11..........

4.W przeglądarce www.google.pl wpisałem fraze: "bios AK11"

5.Trzeci link od góry prowadzi do forum na którym znalazlem zdanie:
"[..]biosem do plyty glownej shuttle-dot ak11 za przyzwoita cene."

6. Wszedłem na strone Shuttle i odnalazłem model AK11
- http://eu.shuttle.com/en/desktopdefault.aspx/tabid-546/558_read-9939/

7. Mając juz 100% pewność ze to ta płyta odnalazlem na stronie www.google.pl
lepsze zdjęcie tej płyty:
- http://www.hothardware.com/reviews/images/shuttlesk11/board.htm

Proszę....
Na przyszłość życzę wiecej wytrwałości ...

--
Pozdrawiam
Tomasz Wnukowski