Re: Notebook do 2500 Toshiba czy coś innego?

Autor: adni <adni_at_vp.pl>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 01:12:21 MET DST

Witam!
Zastanawiam się nad kupnem Toshiby L100-112. Komputer generalnie w
90% będzie używany w domu, internet, filmy edytory tekstu itp. Ważne
nagrywarka dvd i dobra jakość wykonania, aha cena 2500 razem z
systemem. pozdrawiam i czekam na sugestie, może jakiś HP albo
Fujitsu-Siemens?

Może zainteresuj się też tym:
http://gvcnet.pl/?mod=5&id=469

albo tym:
http://digitalo.pl/product_info.php/products_id/1228/manufacturers_id/44

Oczywiście nie oceniam co jest lepsze Toshiba czy któryś z tych HP, ja
kupiłem ten pierwszy HP +256 MiB RAMu już, bo musiałem mieć notebook "na
wczoraj", a właśnie dysponowałem 2500 zł i jestem na razie zadowolony (po 2
dniach używania).