Re: Dell Latitude CP - problem z wybudzeniem

Autor: Pawel Kraszewski <Pawel_at_Kraszewscy.net>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 09:18:32 MET DST

G. B. Spender wrote:

[ciach]

> Czy komuś zdarzało się takie coś?

Czy robisz suspend-to-ram czy suspend-to-disk? Stawiam na to pierwsze...

Ja mam Latituda 610 (troszkę nowszy niż Twój). U mnie zonk polega na tym, że
po uśpieniu i zmianie zasilania (sieć->aku albo aku->sieć) jakby nie do
końca się budził i blokował. Kiedyś prawie sobie go uwędziłem w torbie -
uśpiłem, odpiąłem zasiłkę, wsadziłem do torby i w domu prawie się
poparzyłem.

U ciebie stawiam na problemy z odświeżeniem RAMu przy uśpieniu. Może
napięcia na płycie są już nietenteges (przetwonica przy aku) ?

--
 Pawel Kraszewski
 www.kraszewscy.net