Re: Jak przyspieszyc?

Autor: FriendOnet <f_r_i_e_n_d_KaSuJ_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 19:34:28 MET DST

Użytkownik "Maciek" <imorthorn@wp.pl> napisał w wiadomości
news:efvpkj$8fu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czasy ladowania systemu / aplikacji / gier?
> Bez obaw - nie pytam o kwestie konfiguracji tylko hardware.
> Które komponenty mają największy wpływ na to?

Powiew mocy przy 2 GB ramu, i nie odpuściłbym do 1 GB.
Winda po starcie zajmuje 143 MB, a podczas pracy/gry miałem
maksymalnie 1,3 GB zajęte czyli przydaje się.

Akurat zbyt mocno nie gram, ale dla przykładu WarHammer 40000
ładuje się około 4 sekundy, sesja sieciowa startuje około 7 sekund,
potem czekam na pozostałych do 2 minut ;(

Miałem przez chwilę NFS MW BE, na oko start do menu < 10 sekund,
ładowanie etapu jeszcze szybciej.

Temp i programy ustawiony na dwa dyski w windowsowym "zestawie paskowym",
na takiej samej partycji swap. Procesor C2D@1800/2400 (włączony SpeedStep).