Re: Optymalne ustawienie BIOSU

Autor: Lestat <oremiuszNOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 19:36:48 MET DST

> Ale jak ma się mniej grzać, to wiatraki będą szybciej się kręcić. Ile masz
> *C?

Wiem, ze procek mój ma graniczną temp. 66,7. Jak włącze gre, to momentalnie
wzbija sie do 60 st.C.Troche dużo, jest za mała tolerancja wg mnie. Wczoraj
mi sie trzy razy zrestartował, a komp kupiony dwa tyg. temu, dlateo chce w
biosie jeszcze ustawić tak, zeby było git, a ze sie za wiele na BIOSie nie
znam, no cóż....
Poniżej dane z EVEREST'a

Pole Wartość
Właściwości czujnika
Typ czujnika Winbond W83647HF (ISA 290h)

Temperatury
Płyta główna 34 °C (93 °F)
Procesor 49 °C (120 °F)
Aux 47 °C (117 °F)