Re: GForce 4 a współczesne karty zintegrowane.

Autor: Jolly Roger <brak_at_wp.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 14:27:54 MET DST

Dnia Wed, 4 Oct 2006 11:07:17 +0000 (UTC), Piotr napisał(a):

> Jak wypada porównanie GForca 4 (4400Ti) do współczesnych zintegrowanych z
> chipsetem kart graficznych? np nForce6100, nForce6150 czy i965G ?
>
> Wydajność tego GF4 jest dla mnie wystarczająca, wnerwia mnie jego głośny wiatrak.
> Jeśli wdajność grafiki zintegrowanej jest porównywalna to odpada problem
> głośnego wiatraka i wogóle zakupu karty graficznej.
>
> Wiem, że wpływ na szybkość karty graficznej ma pamięć karty. Nie wiem z jaką
> prędkością pracuje pamięć w GF4, ale chyba jest porównywalna z prędkośćią
> współczesnych pamięci (FSB 667 czy FSB800) .
>
> Pozradzicie cos?

> [...]

co do GF 6100/6150, to po przesiadce z GF4 Ti na pewno się nie zawiedziesz
- ciszą i całkiem przyzowita wydajność do starszych gier. Unikaj jak ognia
zintegrowanych grafik intela - większość gier na tym nie uruchomisz, a te
co uruchomisz będą działały z przekłamaniami w grafice lub w tez takim
koszmarnym tempie, że lepiej nie mówić.

Pamieci w GF4 Ti działaja z częstotliwoscią DDR500-600, a w zintegrowanych
grafikach z z częstotliwoscią pracy pamięci na płycie, czyli od DDR 266 do
DDR2-800+.

--
[http://www.in4.pl/             mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam]
[Core 2 Duo E6400] [2 GB Twinmos Twister DDR800] [Gigabyte DQ6]