GForce 4 a współczesne karty zintegrowane.

Autor: Piotr <piotr1238.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 13:07:17 MET DST

Jak wypada porównanie GForca 4 (4400Ti) do współczesnych zintegrowanych z
chipsetem kart graficznych? np nForce6100, nForce6150 czy i965G ?

Wydajność tego GF4 jest dla mnie wystarczająca, wnerwia mnie jego głośny wiatrak.
Jeśli wdajność grafiki zintegrowanej jest porównywalna to odpada problem
głośnego wiatraka i wogóle zakupu karty graficznej.

Wiem, że wpływ na szybkość karty graficznej ma pamięć karty. Nie wiem z jaką
prędkością pracuje pamięć w GF4, ale chyba jest porównywalna z prędkośćią
współczesnych pamięci (FSB 667 czy FSB800) .

Pozradzicie cos?

Piotr