Re: Jak przyspieszyc?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 10:26:08 MET DST

Maciek napisał(a):

> Planuje zakup.
> Ogolnie chodzi mi o wszystkie aplikacje - np Ulead Video Studio do
> obrobki video, pakiet Corel. Ogolnie czekam kilka - kilkanascie sekund
> wolałbym mniej.
Do video to koniecznie Raid 0 no i procek jak najsilniejszy (ile kieszen
pozwoli) bo to glownie procek sie renderowaniem zajmuje. Jeszcze ilosc
pamiecie tez ma znaczenie - programy graficzne lubia jak najwiecej ;)
> Z gierek ostatnio uruchamiałem Guild 2 / Dreamfall / Company of Heroes -
> i tez jak juz mam troche wolnego czasu to nie chce go spedzac czytajac
> napis "Loading please wait"
Mysle, ze na kompie do powyzszych aplikacji nie bedziesz zbyt dlugo
czekac - do gierek postaw na grafike - zaleznie od budzetu jaki chcesz
przeznaczyc (w niektorych zastosowaniach przy obrobce video grafa tez ma
sposreznaczenia jak ktos kiedys wpominal na grupie...)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.