Re: Jak przyspieszyc?

Autor: Hurricane4ever <hurricane4ever_at_o2.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 10:32:26 MET DST

Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
news:efvr71$4o9$4@news.lublin.pl...

> Do video to koniecznie Raid 0 no i procek jak najsilniejszy (ile kieszen
> pozwoli) bo to glownie procek sie renderowaniem zajmuje. Jeszcze ilosc
> pamiecie tez ma znaczenie - programy graficzne lubia jak najwiecej ;)
> Mysle, ze na kompie do powyzszych aplikacji nie bedziesz zbyt dlugo
> czekac - do gierek postaw na grafike - zaleznie od budzetu jaki chcesz
> przeznaczyc (w niektorych zastosowaniach przy obrobce video grafa tez ma
> sposreznaczenia jak ktos kiedys wpominal na grupie...)

od siebie dodam jeszcze - w kazdym z tych przypadkow stawiaj na ram - im
wiecej tym lepiej (nie wiem jak sie sprawuje XP na 4 GiB (tak tak -
nauczylem sie skrotow - mozecie byc dumni :D:D) ale roznica miedzy 512MiB a
1 GiB jest ogromna - taki sam przeskok jest jesli chodzi o 1 GiB na 2 GiB
oczywiscie im szybsze magistrale/HT/cokolwiek tym szybsze pamieci = wzrost
ogolny wydajnosci
a co do timingow pamieci - ja nie jestem do konca przekonany czy zauwazysz
znaczaca roiznice w swoich zastosowaniach pomiedzy CL np 3 i 4 - tu
prosilbym zeby wypowiedzial sie ktos kto testowal to i jest w stanie
powiedziec jaka jest roznica w rzeczywistosci