Re: bohaterzy: karta wireless i monitor

Autor: Qbab <barbasz_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 14:21:44 MET DST

"> Hm, czy wy coś z tego kumacie....??? Bo ja już jestem "skołowaciały"...

e tam skołowaciały :) monitor - to on karta to ona - poprostu nie lubią jak
im w parade wchodzi antenka (kolejna ona), za to jak sa tylko one (karta i
antenka) bez niego to na ploty mozna się dogadac wiec spokojnie startują :),
no jedyne co możesz zrobić to wystartowac z monitorem i antenką ale bez
karty (inna sprawa że ja sobie nie mogę wyobrazić gdzie ta antenka bedzie
wtedy zamocowana) :) powinno działać bez problemu :)

--
pozdrawiam
Qbab