Laptop - jaki? Acer?

Autor: <M_at_rek>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 14:13:22 MET DST

Witam,
chce kupić laptopa. Najlepiej, żeby miał:
512MB DDR (533MHz)
Celeron 1,5
60GB
karta grafiki w miarę dobra
15"-15,4"
WiFi
cena 2150-2250

Komputer bede wykorzystywał w domu, rzadko będzie przenoszony, raczej do
Internetu i Officea, Skype, jakieś proste gry typu StarCraft. Zajmuje mało
miejsca i miesci sie na biurku.

Upodobałem sobie taki model: Acer TM 2451 NWLMi
http://www.afgcomputers.pl/acer-travelmate-2451nwlmi-linux-cm41051260dvdrw-p-5761.html

Co sądzicie o tym egzemplarzu? Jak z jakością? Firma godna polecenia? Ktoś
taki ma? Prosze o plusy i minusy.
Ew. czy możecie mi polecic cos innego o przyblizonych parametrach i cenie.

Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi.