bohaterzy: karta wireless i monitor

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 13:08:14 MET DST

Razu pewnego pojawił się jak dla mnie bardzo zadziwiająca rzecz:
uruchamiając komputer w momencie ładowania się winxp wyskakuje blue
screen z infem o brakującym pliku od karty graficznej. Teraz
najciekawsza rzecz... po odłączeniu monitora komputer bez problemu się
uruchamia i działa bez zarzutu po podłączeniu monitora. Ale to nie
wszystko... uruchamiają komputer bez podłączonej anteny do karty, ale z
podłączonym monitorem komp również bez problemu się uruchamia i działa.
Hm, czy wy coś z tego kumacie....??? Bo ja już jestem "skołowaciały"...

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2006-10-03 13:02:03