Re: czy karta sieciowa wlan moze pelnic funcje AccPoint

Autor: <sylwiatal_at_o2.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 18:42:10 MET DST

> dobrze, ze sie jeszcze odezwales
> "A i jeszcze jedna uwaga najlepiej użadzenia tego samego producenta'.
> sugeruje wziasc dodatkowe lekcje z jezyka polskiego, niezbyt ladnie to
> wyglada.
>
> --
> /tttttt
> /abitnf7sl+2x512twinmos cl2,5/
> /athlonXP[M] 1,6@(240x6,5)gHz 1,45v+_eNlight350w/

od tauzena otrzymalem przynajmniej konstrukcyjna odpowiedz. a od ciebie
co ? -> NTG

PS. nie bede sie czepial sygnatur. to cos w stylu - "zobaczcie na moje
nowe alufelgi?" dobra mniejsza z tym. wrzuc mnie do filtra.
zegnam.

dziekuje tauzen za odpowiedz. faktycznie chyba lepiej kupie AP. to
niewiele drozej. za sama karte musialbym dac z 80 do 100PLN, a tu AP za
180 czyli niewiele drozej, a przynajmniej mozna sie tym pobawic. jesli
masz jakies doswiadczenie w tej kwesti lub slyszales o kims kto ma cos
takiego i juz konfigurowal chcialbym sie juz skontaktowac na mejla (bo
znowu ten ttt.. bedzie mial wonty).

zdecydowalem. kupuje AP, ale teraz mam dwa dodatkowe pytania ( :) )
1. AP musi miec mozliwosc zmiany MAC adresu, bo provider blokuje
komputery po MAC Adresie.
2. Czy konfiguruja w ten sposob srodowisko (tak jak opisywalem wyzej),
provider jest mnie w stanie w jakikolwiek sposob sprawdzic. chodzi mi o
to, ze czy jesli router bedzie mial MAC adres karty mojego komputera to
czy provider (administrator osiedlowej sieci) moze mnie w jakis sposob
namierzyc, ze wspoldziele konto w ten sposob?

dziekuje.