Re: czy karta sieciowa wlan moze pelnic funcje AccPoint

Autor: Aidahow <aidahowNOSPAM_at_vp.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 23:07:32 MET DST

<sylwiatal@o2.pl> wrote in message
news:1159807330.750576.181230@c28g2000cwb.googlegroups.com...

>od tauzena otrzymalem przynajmniej konstrukcyjna odpowiedz. a od ciebie
> co ? -> NTG

Grupa pl.comp.pecet poświęcona jest sprzętowi komputerowemu a nie
technologiami internetu / dzielenia lącza.
Pisząc na grupę dyskusyjną wcześniej zapoznaj się z jej tematyką - inaczej
wprowadzasz bałagan.

> PS. nie bede sie czepial sygnatur. to cos w stylu - "zobaczcie na moje
nowe alufelgi?"

Zawartość SIG leży w gesti prywatnej i jeśli jest poprawny oraz nikogo nie
obraża - nic Ci do tego.

www.ntg.prv.pl
PW