Re: SB Audigy vs SB Live + KX

Autor: <Mich_at_l>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 14:46:24 MET DST

Vituniu napisał(a):

> Live! zamiast Audigy 1 - jak najbardziej.
> Jednak czy zamiast Audigy 2 (zwlaszcza pelnego) - watpie.

Miałem na oku Audigy 2 ZS w rozsądnej cenie, ale ktoś mi sprzed nosa
sprzątnął z Allegro :( Inne kosztują pow. 150 zł, zwykłe Audigy 2 ok.
100. Live kupię za 25 - 30 zł, gdyby jednak nie był to satysfakcjonujący
mnie zakup mogę bez żalu i straty odsprzedać :) Do Audigy skłania mnie
Firewire, ale mógłbym się bez tego obyć bo to i tak raczej zakup na
przyszłość, na chwilę obecną nie mam czego podłączyć ;)

> Za psie pieniadze masz tez teraz na Allegro karty Philipsa na
> ich DSP 'Avenger'. IMHO porownywalne jakosciowo z Live!

Czy to coś takiego:
http://www.allegro.pl/item130151420_philips_5_1_seismic_edge_psc_705_polecam_.html
?

> PS:
> Niezaleznie od tego na co sie zdecydujesz koniecznie
> opisz pozniej tutaj swoje wrazenia z tej zmiany. :)

Nie omieszkam. O ile znów nie przegapię jakiejś ciekawej aukcji :(
Ale w końcu jak to jest z tymi sterownikami KX - faktycznie jest taka
poprawa brzmienia dźwięku?

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
SHOUTcast: http://radiomisio.kicks-ass.net:8000/listen.pls