Re: SB Audigy vs SB Live + KX

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 15:16:02 MET DST

> Czy ktoś miał okazję porównywać brzmieniowo Audigy z Live +
> sterowniki KX?
> Patrząc na różne testy publikowane w sieci widać że instalacja ich
> daje sporą poprawę parametrów (szumy, zniekształcenia). Warto
> zainteresować się starym Live zamiast Audigy 1/2?

Live! zamiast Audigy 1 - jak najbardziej.
Jednak czy zamiast Audigy 2 (zwlaszcza pelnego) - watpie.

> Zależy mi w zasadzie tylko na poprawie odtwarzania plików
> muzycznych, w gry nie gram, filmów na komputerze nie oglądam.

Zainteresuj sie moze tez jakas karta na Crystalu CS4624 albo CS4630.
Uklady Cirrusa sa bardziej niz przyzwoite. Choc musisz zwrocic
uwage na producenta (niektorzy czasem oszczedzaja na kodekach
DA.

Za psie pieniadze masz tez teraz na Allegro karty Philipsa na
ich DSP 'Avenger'. IMHO porownywalne jakosciowo z Live!

Pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Niezaleznie od tego na co sie zdecydujesz koniecznie
opisz pozniej tutaj swoje wrazenia z tej zmiany. :)