Re: SB Audigy vs SB Live + KX

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 16:26:02 MET DST

> Miałem na oku Audigy 2 ZS w rozsądnej cenie, ale ktoś mi sprzed nosa
> sprzątnął z Allegro :( Inne kosztują pow. 150 zł, zwykłe Audigy 2 ok.
> 100. Live kupię za 25 - 30 zł, gdyby jednak nie był to satysfakcjonujący
> mnie zakup mogę bez żalu i straty odsprzedać :) Do Audigy skłania mnie
> Firewire, ale mógłbym się bez tego obyć bo to i tak raczej zakup na
> przyszłość, na chwilę obecną nie mam czego podłączyć ;)

Uhm... Ale "jedynki" nie bierz, poza marketingowym belkotem
posiadaczowi Live! ta karta nie ma nic do zaoferowania.

Jesli juz, to tylko Audigy 2.

> Czy to coś takiego:

http://www.allegro.pl/item130151420_philips_5_1_seismic_edge_psc_705_polecam_.html

Tak, ale w tej cenie:
http://www.allegro.pl/item131622973_philips_lwha581_u3_od_ss_f_v_okazja_.html

> Nie omieszkam. O ile znów nie przegapię jakiejś ciekawej aukcji :(
> Ale w końcu jak to jest z tymi sterownikami KX - faktycznie jest
> taka poprawa brzmienia dźwięku?

Testowalem na Live! i wg. mnie - tak.
Tyle, ze bywaja problematyczne, jesli o np. gry chodzi...

Pozdrawiam,
Vituniu.