Re: Cichy komputer na domowy serwer

Autor: Bartosz Tomaszek <bartoszt_at_gazeta.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 15:13:51 MET DST

Jacek Popławski napisał(a):
> Bartosz Tomaszek napisał(a):
>
> Mam HP Vectra taki jak opisałeś (tylko 128MB) i jest cichy, ale
> słyszalny. Mam też IBM PII i też jest słyszalny.
> Być może zrobię kiedyś bezgłośny serwer, ale to chyba na via epia.

Nie musi być całkiem bezgłośny. W tej chwili mam P75 w którym
wentylatory rzężą obudowa wpada w rezonans itp. ;) w każdym razie
klamot, którego wymieniam głównie ze względu na osiągi. Jak chodzi o
hałas to zapewne każdy będzie lepszy, ale jak już inwestuje to chcę ten
szum zminimalizować.

Co do posiadanych przez Ciebie komputerów: który jest cichszy? Czy one
są chłodzone jednym wentylatorem (wg opisów na allegro wynika że Vectra
tak)?

Dziękuję,
Pozdrawiam
Bartosz Tomaszek