Re: Problem z prędkością nagrywarki

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 08:02:36 MET DST

Eneuel Leszek napisał(a):

> Jeśli nagrywarka ma wg opisów producenta nagrywać z szybkością DVDx16 -- to
> właśnie z taką powinna nagrywać bezbłędnie niepopsute :) płyty DVD. :)

Taa? :>

> No i chyba przeciętne nagrywarki nagrywają przeciętne płyty z maksymalnymi
> szybkościami. :)

Taa? :> Skąd te informacje? ;)

> Przynajmniej to wynika z testów, które co jakiś czas
> są prezentowane w czasopismach.

A, z czasopism... To dużo zmienia. Ktoś tutaj już kiedyś pisał o teście
nagrywarek w którymś z nich, gdzie chyba Plextor zajął gorsze miejsce bo
jego wadą było oprogramowanie PlexTools a NEC spadł, bo miał za małą
prędkość zapisy CD-R. :P Ufaj "Komputer Światowi"... Te "testy" to są
tyle warte, co sprzęt zwykle zajmujący w nich pierwsze miejsca.
Autorzy testów o których mówisz pokusili się chociaż o zamieszczenie
wykresu z testu PIE/PIF czy to Moc ich oświeciła, wiedzieli i już? :P

Poza tym Microsoft ostatnio na którejś ze swoich stron wrzucił jakieś
pliki ISO do ściągnięcia, raz z adnotacją, że wypalanie z maksymalną
prędkością zmniejsza trwałość płyty i powoduje większe błędy - a ludzie
wiedzieli to już od dawna. :)

> Płyt DVD popsutych tą nagrywarką mam ponad 40 typu TDK i chyba około
> 100 płyt typu Vobis. Ponadto mam i płyty CD, ale tych znacznie mniej.

To, że płyta się czyta, nie znaczy, że nie jest popsuta. :)

# /George Orwell - Rok 1984/