Re: Problem z prędkością nagrywarki

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 00:10:50 MET DST

"astro" efpcdf$inv$1@amigo.idg.com.pl

> Sprobuj uaktualnic firmware. Moja LG GCE-8481B co prawda umozliwiala wybor
> opcji 48x lecz w rzeczywistosci nagrywala do 10x... W.w. sposob
> wyeliminowal problem. Pamietaj, ze przy duzych predkosciach wzrasta liczba
> bledow nagrywania, zmniejsza sie tez "zywotnosc" danych, przechowywanych
> przez dluzszy czas.

Jeśli nagrywarka ma wg opisów producenta nagrywać z szybkością DVDx16 -- to
właśnie z taką powinna nagrywać bezbłędnie niepopsute :) płyty DVD. :) No
i chyba przeciętne nagrywarki nagrywają przeciętne płyty z maksymalnymi
szybkościami. :) Przynajmniej to wynika z testów, które co jakiś czas
są prezentowane w czasopismach.

Do nagrywarek, które nie nagrywają zalicza się nagrywarka Toshiby.
Ja taką mam i nie widzę możliwości nagrywania na niej płyt, bo
nawet płyty najlepsze (TDK, Verbatim, Sony, Philips) nagrywane
są z ogromną trudnością lub nie są nagrywane wcale. :)

No i nie widzę, aby nagrywarka ta była nadal produkowana, z czego wnoszę, że
i sama Toshiba uznała ją za niewypał. Szkoda, że obecne polskie zwyczaje
utrudniają odzyskanie pieniędzy za tego rodzaju buble i zmuszają klientów
do drogi procesowej...

Na szczęście mam logi DVDDecryptera, które wskazują, iż nie komputer
zawinił, ale nagrywarka. Szkoda, że tych logów nie potrafią (lub nie
chcą) czytać specjaliści ZETO Białystok, gdzie taką nagrywarkę kupiłem,
i że nie przemawia tymże specjalistom treść owych logów do tak zwanego
rozsądku.

Płyt DVD popsutych tą nagrywarką mam ponad 40 typu TDK i chyba około
100 płyt typu Vobis. Ponadto mam i płyty CD, ale tych znacznie mniej.

E. :)