Re: alterantywa dla Fujitsu Siemens P19-2

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Sun 01 Oct 2006 - 18:54:06 MET DST

Użytkownik "pit" <pietrek45@master.pl> napisał w wiadomości
news:efgqpm$o5o$1@ns.netstone.pl...
> [...]

Te glosniki sa rewelacyjne! Jak robie komus sprzet to mam kabel od nich
wyprowadzony na biurko i moge przetestowac ten komputer czy ma dzwiek czy
tez go nie ma. Oto tak wykorzystuje glosniczki. :-) polecam tez sie tak
oszukac i bedziesz mial uzasadnienie glosnikow ;-)
Monitor rewelacyjny parametrowo i dla mnie jeszcze jedno. Niezwykle ciekawa
konstrukcja nogi. wlasciwie mozesz sobie go polozyc broda na podlozu albo
wyciagnac jego szyje jak zyrafe. w moim przypadku (biurko z okienkiem na
monitor) tylko on wchodzil mi spokojnie.
rewelcyjna czern i cena tez.
Kupuj FS-a nie bedziesz zalowac.

zdrowko
x4y4