Re: Kierownica do PC z kompletem sterowania (pedały, skrzynia biegów itd)

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 01 Oct 2006 - 18:39:56 MET DST

"Zbyszek" napisał:

> Z kierownic, które oglądałem w necie to żadna nie ma sprzęgła.
> Tak głupio trochę jeździć bez sprzęgła. Jak się przyzwyczaję to porażka.

To celuj w zakup samochodu z automagiczną skrzynią biegów ;-)
Nawet możesz zdawać egzamin na takim aucie, tyle że otrzymasz wtedy prawo
jazdy z kodem ograniczającym możliwość prowadzenia pojazdów tylko do aut z
automatyczną skrzynią biegów.
A jeśli w aktualnej ofercie sklepów nie ma zestawu ze sprzęgłem ani możliwości
zamówienia takowego dodatku, to zawsze możesz spróbować rękodzielnictwa
http://www.elektroda.net/dla_kompa/kierpc.html#UPGRADE%20DO%20SPRZ%caG%a3A

JoteR