Re: Jakie są najlepsze głosniki komputerowe?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 12:40:32 MET DST

Mr.FX napisał(a):
> Jakie są w takim razie kryteria, że np. te:
> (...)
> się nie zaliczają do "głośników komputerowych",
> a np. Logitechy Z5500 i Creative GigaWorks się zaliczają?

W tym przypadku chociażby takie, że wymienione przeze mnie można kupić w
Polsce ;)

Soundsticks to żadna rewelacja, taka moja opinia po odsłuchu. Cena za to
zdecydowanie przesadzona, płacimy tutaj jedynie za producenta. O
wyglądzie już nie wspomnę ;)

Zapewne podobnie jest zresztą z innymi, których wymieniłeś. Nie oceniam
w tym momencie brzmienia, jednak znacznej mierze zestawy te nie mają nic
wspólnego z flagowymi produktami Bose, Klipsch, etc. Wcale bym się nie
zdziwił gdyby okazało się, że są robione przez zupełnie innego
producenta, jedynie na licencji danej firmy.

Przyznaję szczerze, że tych zestawów Bose i Klipsch w życiu nie
widziałem ani nie słyszałem, więc nie będę się wypowiadał na temat ich
brzmienia. Dostępność w naszym kraju zerowa, nie widzę więc sensu
dyskutować na ten temat.

Patrząc na rynek zachodni, warto wziąć pod uwagę zestawy, które
proponują do swoich topowych modeli PC firmy takie jak Alienware czy
VoodooPC. Obok wszędobylskich Logitech (i czasami Creative) pojawia się
tam tylko jeden Klipsch, przy czym po cenie widać, że zdecydowanie nie
jest to ten o którym pisałeś ($760).

Na dzień dzisiejszy, w mojej opinii, najlepsze dostępne obecnie głośniki
komputerowe w naszym kraju to Altec Lansing FX6021.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: