Re: Jakie są najlepsze głosniki komputerowe?

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 10:55:54 MET DST

> To są głośniczki komputerowe? IMHO nie.

Pytanie nie było o głośniczki, tylko o "głośniki". ;-)

> Podobnie jak ww. przeze mnie nie zaliczam do poważnego sprzętu.

Jakie są w takim razie kryteria, że np. te:
http://www.amazon.com/gp/product/B0000UI304/
http://www.amazon.com/Bose-Companion-multimedia-speaker-Graphite/dp/B000IE8Z4Q/
http://www.amazon.com/Soundsticks-II-3-Piece-Multimedia-Speaker/dp/B0001DBEM4
się nie zaliczają do "głośników komputerowych",
a np. Logitechy Z5500 i Creative GigaWorks się zaliczają?

--
Mr.FX [ myryfykysy ]