Re: Jakie są najlepsze głosniki komputerowe?

Autor: macminer <macminer-junkout_at_polbox.com>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 14:44:52 MET DST

PSYLO wrote:
> Na dzień dzisiejszy, w mojej opinii, najlepsze dostępne obecnie głośniki
> komputerowe w naszym kraju to Altec Lansing FX6021.

Moje trzy grosze: widziałeś / słyszałeś SpeedLink Gravity 2.1? Jest to
dostępne w Polsce, kosztuje ok. 160PLN, a można się nieźle zdziwić.
Odsłuchałem kilkanaście rozmaitych zestawów typu 2.1, w tym typowe
Creative'y, Logitechy itp. Wszystkie miały wady, o których piszesz -
brak środkowego pasma i dudniący subwoofer. Przy nich ten Soundlink to
naprawdę zbawienie.

http://www.speedlink.de/prod.php?lang=en&sys_id=8&pb_id=7&prod_num=SL-8231

Do kupienia np. tu:
http://www.foto-best.pl/product_info.php?cPath=67&products_id=277