Re: Jakie są najlepsze głosniki komputerowe?

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 23:51:28 MET DST

tttttt napisał(a):

> Z glosnikow do komputera, tylko Creative i Logitech. Jesli zalezy Ci na
> jakosci dzwieku nalezy sugerowac sie sprzetem posiadajacym certyfikat
> THX. Jesli chodzi o karte dzwiekowa na pewno Creative, nie wiem jakie sa
> nowe modele ale latwo to sprawdzic, najlepsze polaczenie miedzy karta a
> glosnikami to polaczenie kablem optycznym lub coaxialnym (obydwa
> polaczenia w sposob cyfrowy) dzwiek jest przesylany w postaci
> zakodowanej a odpowiedni dekoder w glosnikach rozkoduje dzwiek.

no nie do konca zakodowany, bo np karty creativa nie potrafia nic
zakodowac. jak podlaczysz taki zestaw (glosniki+amplituner z DD) do
karty creativa poprzez wyjscie cyfrowe to, owszem ogladajac DVD bedziesz
mial dzwiek DD albo nawet DTS jezeli ampli to obsluguje. taki sam wynik
bedziesz mial podlaczajac taki zestaw do karty wbudowanej na plycie z
wyjsciem cyfrowym. ale NIGDY z takiego zestawu nie osiagniesz DD w np.
grach, ktore obsluguja DD, np splinter cell chaos theory. zakodowac
dzwiek do DD potrafia tylko niektore karty np. soundstorm na nForce(?)2,
albo ktores z terratecow i jeszcze pare innych. zaden SB creativa tego
nie potrafi niestety.