Re: Jakie są najlepsze głosniki komputerowe?

Autor: tttttt <tszz(wytnijto)_at_poczta.fm>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 16:38:42 MET DST

Jacek Popławski wrote:
> Od paru lat korzystam z zestawu 4+1 Creative.
>
> Jestem z niego całkiem zadowolony, subwoofera nigdy nie daję głośno,
> bo i tak jest bardzo głośny. Satelitki też dobrze i czysto grają, ale
> mimo wszystko podejrzewam, że wyciągnąłbym więcej z dwudrożnych. No i
> one są małe.
>
> Jakie są obecnie najlepsze pod względem jakości dźwięku głośniki
> komputerowe? Cena nie gra roli, ale pytam o głośniki komputerowe, a
> nie zestawy audiofilskie.
>
> Czyli liczy się tylko Creative i Logitech?
>
> Wymagania (w kolejności ważności): muzyka, cyfrowa telewizja/dvd, gry.

> [...]

Z glosnikow do komputera, tylko Creative i Logitech. Jesli zalezy Ci na
jakosci dzwieku nalezy sugerowac sie sprzetem posiadajacym certyfikat THX.
Jesli chodzi o karte dzwiekowa na pewno Creative, nie wiem jakie sa nowe
modele ale latwo to sprawdzic, najlepsze polaczenie miedzy karta a
glosnikami to polaczenie kablem optycznym lub coaxialnym (obydwa polaczenia
w sposob cyfrowy) dzwiek jest przesylany w postaci zakodowanej a odpowiedni
dekoder w glosnikach rozkoduje dzwiek.

--
/tttttt
/abitnf7sl+2x512twinmos cl2,5/