Re: Jakie są najlepsze głosniki komputerowe?

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 11:09:34 MET DST

> no nie do konca zakodowany, bo np karty creativa nie potrafia nic
> zakodowac. jak podlaczysz taki zestaw (glosniki+amplituner z DD) do
> karty creativa poprzez wyjscie cyfrowe to, owszem ogladajac DVD bedziesz
> mial dzwiek DD albo nawet DTS jezeli ampli to obsluguje. taki sam wynik
> bedziesz mial podlaczajac taki zestaw do karty wbudowanej na plycie z
> wyjsciem cyfrowym. ale NIGDY z takiego zestawu nie osiagniesz DD w np.
> grach, ktore obsluguja DD, np splinter cell chaos theory. zakodowac
> dzwiek do DD potrafia tylko niektore karty np. soundstorm na nForce(?)2,
> [...]

Warto dodać, że każdy porządny amplituner ma wejścia analogowe i żeby
mieć dźwięk 3D w grach wystarczy w ten sposób połączyć kartę
z amplitunerem. Karty typu np. Audigy2ZS czy X-Fi mają wysokiej jakości
wyjścia analogowe, więc jakość dźwięku przy takim połączeniu jest bardzo
dobra, tylko kabli więcej niestety.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]