Re: Laptop HP czy Toshiba

Autor: adni <adni_at_vp.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 20:35:55 MET DST

> Za mało pamięci przede wszystkim. 256 MiB to mało nawet na
> normalną pracę, a AutoCADa uczyni koszmarem.
To to wiem i w obu przypadkach od razu dokupie 256 MiB. A pewnie w
przyszłości jeszcze kiedyś wymienie jeden moduł na 512 (czyli razem 256 +
512)

> Poza tym jeżeli masz zamiar korzystać z komputera mobilnie,
> a nie tylko na kablu zasilającym, to nie Celeron M.

W 90% to będzie notebook biurkowy (laptopa a nie desktop kupuje tylko
dlatego by miec możliwość przewozuu między stancją przy uczelni, a domem), a
z Pentium M może mnie po prostu nie stać, a nie chciał bym ryzykować i
kupować jakiegoś Acer - słyszałem ze tam serwis gwarancyjny strasznie długo
trwa, na co też niemoge sobie pozwolić.

Generalne różnice między nimi (na podstawie inf. z internetu)to:
Toshiba:
- karta grafiki Ati Radeon X200M z 256 MiB pamięci dzielonej
- Hdd: 40 GiB ATA
- Procesor: Intel Cel M 380
- brak karty WiFi
- 4x USB
cena: 2280
HP:
-Karta grafiki Intel GMA 950 z 128 MiB pamięci dzielonej
- Hdd: 60 GiB SATA
- Procesor Intel Cel M 410
- jest karta WiFi
- 2x USB
cena: 2380 zł

Generalnie skłaniam się do HP, ale może Toshiba jest bardziej trwała,
lepsza, może ta karta graf. jest bardziej wydajna (jeśli można mowić o
wydajności), albo matryca jakaś lepsze. Ogólnie jakieś opinii użytkowników
lub ich znajomych chciałem się dowiedzieć.