Komputer do obróbki Video

Autor: yangon <yangon_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 20:27:09 MET DST

Witam .
Mam pytanie do znawców tematyki - komputer - a obróbka video .
Potrzebuję zakupić jakiś zestaw aby był w miarę dobry i dobrze współpracował
z programami Pinnacle , Adobe , Edius .
Z tego co chcę aby się znalazło to procesor - INTEL i aby płyta miała jak
najwięcej wejść na dyski jak ATA i SATA .
Tak więc może ktoś z znawców poradzi jaki dokładnie typ procesora i jaką
płytę .
Cena samej stacji bez oprogramowania to do 3000 PLN.
Znalazłem też już oferty gotowych zestawów może warto zainwestować w taki
zestaw . http://www.iwill.pl/stacje.php albo któryś z tych
http://www.pinnacle.com.pl/zestaw1.php
Z góry dziękuję .
yangon