Re: Re: Laptop HP czy Toshiba

Autor: szydas <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 21:48:55 MET DST

adni wrote:
> To to wiem i w obu przypadkach od razu dokupie 256 MiB. A pewnie w
> przyszłości jeszcze kiedyś wymienie jeden moduł na 512 (czyli razem 256 +
> 512)

> W 90% to będzie notebook biurkowy (laptopa a nie desktop kupuje tylko
> dlatego by miec możliwość przewozuu między stancją przy uczelni, a domem), a
> z Pentium M może mnie po prostu nie stać, a nie chciał bym ryzykować i
> kupować jakiegoś Acer - słyszałem ze tam serwis gwarancyjny strasznie długo
> trwa, na co też niemoge sobie pozwolić.
>
> Generalne różnice między nimi (na podstawie inf. z internetu)to:
> [...]
chłopie, jeżeli zamierzasz używać lapka do autoCADa, i to jeszcze do
renderowania w 3D to dopisz jedynkę przed ceną. Chyba, że chcesz czekać
2 dni na wyrenderowanie projektu, albo obracać sobie bryły szkieletowe w
tempie 5 fps. CO NAJMIEJ 1GB RAMu, najlepiej 2GB, grafa klasy co
najmniej x1400 to niezbędne minimum. dysk też lepiej żeby był 7200 rpm,
bo swapa będziesz ostro mielił. no i matryca w lapku.... to będzie
zabawa w autoCAD, a nie projektowanie...