Re: Komputer do obróbki Video

Autor: P.Florczuk vel PIT <piotrflo_at_hot.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 23:08:22 MET DST

Jesli sie znasz na temacie zloz sobie sam zestaw,
Te ceny ktore podaja na Pinnacle to jakas porazka.
Ja ostatnio zakupilem, Core 2 Duo 6400, dysk 250 Gb SATAII, Plyta glowna
na Intelu 965, 512 Mb RAM 677 Mhz za 1600 zl. Co prawda po znajmosci ale
jest. Malo troszke RAMU ale to z czasem naprawie. Przemysl jak sie
dobrze pokrecisz to nie bedziesz musial zostawiac 3000 zl na jkims
intelu D805 , ale za te pieniadze zlozysz sobie jeszcze cos lepszego.

Pozdro
PIT